Meg kell ugrani azt a lécet

Izgatottan várja az Eger Ralit Jánosa Ákos és Rubóczky Attila. Az eddig Rali2-ben versenyző páros 2018-ban az ORB-t választotta. A dupla táv véleményük szerint elősegíti majd a fejlődésüket.


„Az Eger Ralin szeretném megnézni, hogy mire vagyok képes azon a 160 km-en. Mert azért ez pont a duplája annak a távnak, amiket eddig autóztam Rali2-ben. A legnagyobb problémát valószínűleg az okozhatja… de ne okozza, hogy mentálisan mind a két nap, mind a 20 gyorsaságiján fejben jól ott kell lenni. A Peugeot kupában szeretnénk folyamatosan az első háromban autózni, de gondolom ezzel mindenki más így van. Attól függetlenül, hogy hosszabb a táv, szerintem az első gyorson továbbra is ugyanúgy sietni kell, sok lazsálásra nincs lehetőség. Egy picit segítség a több km, mert a reggeli gyorsok nem szoktak túl fényesen sikerülni. Most több alkalom lesz, ha javítanunk kell az időn. Az elejétől a végéig fel kell vennünk egy dinamikus tempót. Ez most szépen hangzik, de hogy az elméletből mit sikerül átültetni a gyakorlatba, meglátjuk. Valamint kíváncsi vagyok arra, hogy fog működni ez a kötelező nyolc gumival. Mindenesetre izgatottan várjuk a 2018-as szezont, és hogy mennyire tudjuk megugrani azt a lécet, amit magunknak állítottunk az ORB-re” – mondta Ákos.

„Szerettünk volna kipróbálni a kocsit az egri futam előtt, de úgy néz ki ezt majd csak a hivatalos teszten tudjuk megtenni. Idén is arra fogunk törekedni, hogy eredményesek legyünk. De vannak nagyon jókezű pilóták, akikkel fel kell majd venni rendesen a harcot. Mindenképpen a dobogó valamelyik fokára szeretnénk mi is hajazni, nem a végén kullogni. Az Eger Ralin sok minden kiderül majd. Például, hogy mennyire fogjuk bírni a dupla távot fizikailag és mentálisan. Igaz én mindig ORB-ben versenyeztem régen, de bevallom nekem már elég kényelmes volt a Rali2. Most majd kicsit javítani kell a kondimon, mert egy ilyen versenyhétvége jócskán kivesz az emberből, ha nincs eléggé felkészülve. Ennek ellenére én nagyon örülök, hogy ismét elsőosztályban versenyezhetek, mert ennyi kilométert menni fantasztikus érzés. Itt lehet majd igazán fejlődni, ahogy gyűlnek a versenykilométerek. A pályák nem ismeretlenek, és nem is olyan rég mentünk rajta, hiszen ezzel zártuk a tavalyi évet. A Peugeot kupára kíváncsiak vagyunk, verseny után már okosabbak leszünk” – mondta bizakodva Rubó.
 

Reklámpartnereink:

Alga ’93 Kft. – Vas, színesfém hulladék felvásárlás; D Safety Engineering & Consulting Kft. - Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás; Aluschlosser Kft. - Alumínium nyílászáró szerkezetek gyártása; Gyopár 2000 Kft. – Fémmegmunkálás; Artiger Kft. – Töltőállomás üzemeltetés; Bánka Transport – Közúti árufuvarozás; Mazzini Csomagolástechnika; Kamiker Kft. Nyomda; ConTruck Kft. Tengeri konténerszállítás; ASONÁJ 2003 Kft. Munka, – Tűz, – Környezet, – Védelmi Kft.; TÉTÉNY – KER – Épületgépészet, Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; CSMBT. Kft. Fémmegmunkálás; Luxor-Szinter Kft. – Porfestés-Szemcseszórás; MIRA SAFETY Kft. Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás, Autóalkatrész Kereskedelem; VIA-NORTONIA KFT. – Építőipari kivitelezés; ECS HUNGARY KFT. – Építőipari kivitelezés; Várkörnyéke Kft. – Építőipari kivitelezés; V-System Tam – Informatika; HK Trans Kft. - Ömlesztett áruszállítás; HSC Motor Kft – Mezőgazdasági Gépek; Drei KKT. - Gáz- Víz és Csatorna Építő Közkereseti Társaság; Berti-Klaus Kft. – Közúti áruszállítás;

 

Szöveg: Tiba Anita

Fotó: Peremicki István