Sosem könnyű egy murva..., de nem teljesíthetetlen

Vegyes érzelmekkel és ki kevésbé – ki jobban megviselt autókkal fejezte be a Veszprém Rallyt. Sosem volt könnyű egy murva verseny, ahogy ez sem volt az. Ennek ellenére szép eredmények is születtek.

Gyuri, milyen volt a Ladával a murván?

Szinte az elejétől a végéig azon izgultunk, hogy egyben maradjon a vas. Sikerült neki, beértünk a célba, bár több sebből vérzett, az utolsó gyorsot defektes kerékkel mentünk végig, de a lényeg, hogy minden gyors teljesítve. Bevallom őszintén ez nem lesz a kedvenc versenyem, kategórikusan azt még nem jelenteném ki, hogy soha többet nem indulok rajta, de egy ideig elég volt belőle.


Gergő, mi vezetett ehhez a jó eredményhez?

Nem igazán az eredmény elérése lebegett a szemünk előtt, hanem inkább a Citroen kímélése, ami részben sikerült is, hiszen csak kisebb sérüléseket kapott, bár nem fogunk unatkozni a következő versenyig, amire fel kell készítenünk, ami néhány hét múlva a Baranya Rallye lesz. Az eredményt tekintve, nem hazudok, nagyon örültünk neki, hiszen kategória 2. hely és abszolút 4. hely egy ilyen murván igen csak jó helyezésnek számít, de tudjuk, hogy sokat bent is hagytunk az óvatosságunk miatt.


Tamás, mi történt veletek, miért nem tudtátok befejezni a versenyt? Hogyan tovább?

Sajnos egy filléres olajcsőről beszélünk, ami miatt befolyt az üzemanyag az utastérbe és sajnos ki kellett állnunk. Ezek a versenyek komoly megpróbáltatást jelentenek a Suzukinak és eléggé elkenődtünk, hogy ilyen hamar fel kellett adni. Hogyan tovább? Ez egy nagyon jó kérdés. Jelenleg kis esélyt látok a Baranya Rallye-n való részvételre, sőt inkább azt mondanám, hogy ezt szinte biztos, hogy kihagyom, vannak más dolgok is az életben, melyek előnyt éreznek egy versennyel szemben és inkább most arra koncentrálok.


Zoli, milyen volt újra a Veszprém rally pályáin?

Jobb lett volna, ha azokon az igazi Veszprém Rallye szakaszon autózhattunk volna, mint amit már megszokhattunk, nagyon hosszúak és fárasztóak voltak az etapok. Például nem is értettem, hogy Hegyesd hogy kerülhetett be a gyorsok közé, az inkább Tapolca Rallye része kellene ,hogy legyen. Ezt leszámítva, mi nagyon élveztük az összes gyorsaságit, ismét egy jól szervezett és összeszedet versenyen vehettünk részt. 9. helyen zártunk kategóriában, 11. helyen abszolút, ami szerintem egy szép eredmény ilyen erős mezőnyben.


Atus, mi volt a taktika?

Taktikának nem nevezném, de én mindig az óvatos duhaj vagyok a csapatban. Amit akartunk elértük, hiszen végigmentünk az összes gyorsaságin, itt-ott sérült a Mitsu, de sose legyen nagyobb bajunk. Annak ellenére, hogy nem hajtottuk szét magunkat, minden gyorsot élveztünk és gyűjtöttük a kilométereket. Most pedig már készülünk a következő megmérettetésre.


István, learattátok a babérokat?

Mondjuk akár így is, életemben először értem el első helyet, úgyhogy ez minden tekintetben egy mérföldkő. Megfogadtuk a tanácsot, hogy inkább ésszel kell menni, mint gyorsan. Be is jött, próbáltuk beosztani a autót is, nem akartuk már az elején eldobni, több alkalommal is oda kellett figyelni, és inkább külső íven autóztam, hogy a defektet is elkerüljem, de még így is a végére, mie célba értünk az autó már az utolsó lehettével mászott fel a céldobogóra. Ez egy nagyon jó verseny volt, és mos már készülünk a következőre, az autón szinte mindent ki kell cserélni, úgyhogy szinte még dobozokba van, nem fogunk unatkozni a következő pár hétben mire összerakjuk.


Köszönöm riportot és jó felkészült a következő versenyre!

Partnereink:

CloneGsm., BiotechUsa., Well Done., IÉJ zrt., Dynamic Design Kft., 3Dream Soft Kft., Festékszertár Festékmester Kft., MOON 42 Kft.., Prometrik Kft., Stage light theatre szociális szövetkezet, Centrum Oil Kft. Göd, Gumicentrum, Élet&Stílus Magazin, Fuky csoki