A cél, minél előrébb végezni

Az előttünk álló hétvégi Ózd-Salgó Rali igaz nem tartozik a Peugeot Kupás versenyek közé, Jánosa Ákos és Rubóczky Attila mégis úgy gondolta, jobb, ha indulnak. Az ok, hogy kiderítsék, tényleg nem jön elő a Peugeoton az eddigi gyerekbetegség.


„Várjuk már a hétvégi futamot, mert régen ültünk a versenyautóban, még Székesfehérváron, és az nem éppen most volt. Elvileg megvan a probléma, amivel eddig minden versenyen küzdöttünk, aztán majd ott kiderül, de reméljük nem lesz gond mostantól. Olyan értelemben nyugodt vagyok, hogy ez nem Peugeot Kupás verseny, de ha már indulunk, mégis jó lenne valami számunkra előnyös helyen végezni a kategóriában. Leginkább azért, mert pontilag elég közel állunk egymáshoz az elejében, tehát mindenképpen jól fog jönni pár pont. A szakaszokat nagyjából ismerjük, ha a autó tényleg úgy szuperál, ahogy kell, akkor továbbra is az a cél, hogy minél előrébb végezzünk. Oké, hogy számunkra ez igazából egy Mecsek előtti teszt, és a legfontosabb, hogy tökéletesen működjön a főtengely jeladó, mert nagyon nehéz volt úgy a versenyen a legjobb helyezésre koncentrálni, hogy rajtunk kívülálló okok miatt hátráltatva voltunk. De ha minden igaz, ennek vége” – mondta Ákos.

 

„Régen volt az utolsó versenyünk, és hol van még a Mecsek. Szóba jött az indulás lehetősége, és most nem volt akadálya, hát menjünk. Ez az egyik oka annak, hogy ismét elrajtolunk, a másik pedig, hogy ha nem is teljesen tét nélkül, mert kategóriában hoznunk kell a jó helyezést, de mégsem a Peugeot Kupás futamon tesztelgessünk, elmúlt-e a nyűgje a verdának. Ha jól fog szuperálni, akkor mindenki örül majd, ha nem, akkor meg a következő éles verseny előtt lehet még molyolni vele, hogy jó legyen. A gyorsaságik nagyjából ugyanazok, mint mindig, felírjuk őket, aztán toljuk neki, ha a technika is úgy akarja. Nagyon szorosan vagyunk a kategóriában, a lehetőség adott, hogy változzanak a helyek csoporton belül, ezért pontokat kell gyűjteni, minél többet. Ha a kocsin nem jön elő a hiba, akkor már megérte elmenni, ha előjön, akkor pedig lesz idő orvosolni. Reményeink szerint mindenképpen nyerünk azzal valamit, hogy indulunk” – nyilatkozta Rubó.

 

 

Reklámpartnereink:

Alga ’93 Kft. – Vas, színesfém hulladék felvásárlás; D Safety Engineering & Consulting Kft. - Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás; Aluschlosser Kft. - Alumínium nyílászáró szerkezetek gyártása; Gyopár 2000 Kft. – Fémmegmunkálás; Artiger Kft. – Töltőállomás üzemeltetés; Bánka Transport – Közúti árufuvarozás; Mazzini Csomagolástechnika; Kamiker Kft. Nyomda; ConTruck Kft. Tengeri konténerszállítás; ASONÁJ 2003 Kft. Munka, – Tűz, – Környezet, – Védelmi Kft.; TÉTÉNY – KER – Épületgépészet, Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; CSMBT. Kft. Fémmegmunkálás; Luxor-Szinter Kft. – Porfestés-Szemcseszórás; MIRA SAFETY Kft. Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás, Autóalkatrész Kereskedelem; VIA-NORTONIA KFT. – Építőipari kivitelezés; ECS HUNGARY KFT. – Építőipari kivitelezés; Várkörnyéke Kft. – Építőipari kivitelezés; V-System Tam – Informatika; HK Trans Kft. - Ömlesztett áruszállítás; HSC Motor Kft – Mezőgazdasági Gépek; Drei KKT. - Gáz- Víz és Csatorna Építő Közkereseti Társaság; Berti-Klaus Kft. – Közúti áruszállítás;

 

Szöveg: Tiba Anita

Fotó: Peremicki István