Magával ragadta a lendület Jánosát


Szerencsére Jánosa Ákos és Szőke Tomi jól vannak, a Peugeot 208 R2-re viszont ráncfelvarrás vár. Sajnos minden tekintetben egy nullás versenyt tudhatnak a srácok maguk mögött. 

 

Örülök, hogy jól ti jól vagytok, de mi történt veletek Mályinkán?

- Megmagyarázhatnám, hogy min úszott el a miskolci versenyünk, de igazából annyi, hogy kezdett már felszáradni Mályinka, és egy vizesebb szakaszon túl gyorsan mentem. Egyértelműen én hibáztam, mert előtte is volt pár felúszásom, de mindegyik olyan jól kiadta magát, gondoltam ez is, de mégsem. Próbálom a jó oldalát nézni, hogy mi épségben kiszálltunk a kocsiból, semmi bajunk, de azért természetesen bántanak a történtek.

 

Látványos törés…vagy jelentős is az Peugeoton keletkezett anyagi kár?

- Szépen fogalmazva, nem elhanyagolható. A motornak nem lett baja, a kasztninak annál inkább. Hogy teljes bódé csere, vagy eleméként lesz megoldva az újjáépítés, azon agyalunk, mert lehetséges, hogy nem készül el Székesfehérvárra. Gyorsan kellene dönteni, ami nem egyszerű. Ez most az a kategória, ami nem esik jól, de muszáj megoldani. A rali sajnos ilyen, egyszer fent, egyszer lent. Mi most több szempontból is hátrébb soroltuk ezzel magunkat. Egy hónap van a következő versenyig, nem tudom hogy alakul, jelenleg túl sok a kérdőjel.

 

Ezzel akár el is úszhat számotokra a bajnokság?

- A jelenlegi felállás szerint én azt gondolom igen, mert ez egy nullás verseny volt minden téren, de sokan biztatnak, hogy ne adjam még fel. Ez most hirtelen egy sok összetevős feladat lett, remélhetőleg meg tudom minél hamarabb oldani. Akárhonnan nézem, arra jutottam, hogy nem kellett volna így tolnom, ugyanis egy percre volt a Jana mögöttem. Indokolatlan volt a sietség, csak elkapott a gépszíj, hogy milyen frankón kiadta addig. Pont erre gondoltam, amikor azt nyilatkoztam, mentálisan végig ott lenni, az kihívás, és valóban. Egy rossz döntés… és mindennek vége.

 

Elvette ez a kaland valamennyire a folytatástól a kedvedet?

- Igen, mert olyan döntéseket kell ismét meghozni, amin konkrétan az egész bajnokság múlik. Lelkileg és anyagilag is nagy a teher, erre még nulla ponttal megyek haza. Na ez a nem mindegy. Kaptam egy újabb feladatot az élettől, meg kell oldani. Remélhetőleg ott lehetek Székesfehérváron.

 

Reklámpartnereink:

D Safety Engineering & Consulting Kft. - Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás; Aluschlosser Kft. - Alumínium nyílászáró szerkezetek gyártása; Gyopár 2000 Kft. - Fémmegmunkálás; Artiger Kft. - Töltőállomás üzemeltetés; Bánka Transport - Közúti árufuvarozás; Kamiker Kft. Nyomda; ConTruck Kft. - Tengeri konténerszállítás; Asonáj 2003 Kft. Munka, - Tűz, - Környezet, - Védelmi Kft.; Tétény-Ker Kft. - Épületgépészet, Medito Kft. - Játék nagykereskedelem; CSMBT. Kft. - Fémmegmunkálás; Luxor-Szinter Kft. - Porfestés-Szemcseszórás; Triskelion Group Kft - Autóalkatrész Kereskedelem; Duna Logistic Kft. - Szállítás, Raktározás; ECS Hungary Kft. - Építőipari kivitelezés; Várkörnyéke Kft. - Építőipari kivitelezés; HK Trans Kft. - Ömlesztett áruszállítás; HSC Motor Kft. - Mezőgazdasági Gépek; Berti-Klaus Kft. - Közúti áruszállítás; Szatmári Kft. - Épületgépészet; Consult Team Kft.; Ferro Press Kft. - Fémipari szolgáltatás; Signal Print Kft. - Nyomdaipar; GPR & PARTNERS Kft. - Tanácsadás; Decran Hungary Kft. - Húsfeldolgozás; Ecover Global Trade Kft. - Húsfeldolgozás; Ali-Transport Kft. - Áruszállítás; Pedro 2006 Kft. - Áruszállítás; Inker Bt. - Áruszállítás; Simon Zoltán E.v. - Áruszállítás; MaRo CAD Kft. – Egyedi kiállítási standok kivitelezője;

 

Szöveg: Tiba Anita

Fotó: Peremicki István